27 ledna 2020

LILITH V BERANU


V pondělí 27.ledna v 8:36 vstoupila Lilith do Berana, kde si pobude devět měsíců. Dovolte tedy, abych předal slovo přímo jí:

Jsem Lilith v Beranu.
Čas snění skončil. Je třeba se probudit. A tak přicházím já a volám na vás všechny: "Budíček!" Většina z vás totiž vůbec netuší, že spí za bílého dne. Slyšíte? Spíte! Nějak vám nedošlo, že to, co vnímáte, není realita, ale váš sen. Budíček! Vstávat!!
Jsem jasná, přímá, vulgární, nekompromisní a rychlá. Na nějaké výmluvy není čas. Možná jste se dosud ohlíželi do minulosti, na druhé lidi, řešili jste spoustu zbytečností, ale s tím je teď konec. Je třeba jednat, a to rychle. Sešlápnout pedál, a jedeme!
Přišla jsem vám připomenout, jaké to je žít naplno, cítit vítr ve vlasech. Přišla jsem vám připomenout, že odvaha, troufalost a bezprostřednost jsou ty hlavní části, ze kterých jsem utkaná. Ne, nemá smysl přemýšlet, co bude a jestli to, co dělám, je správný. Správný je následovat svůj impuls. Ano, možná se vysekám, možná dostanu facku. Poznám díky tomu, kudy ano a kudy ne. Ale vždycky to poznám za chodu. Nikdy to nevím předem.
Vy všichni jste tak trochu zlenivěli, dospěli a určitou dětskou část v sobě umlčeli. Jsem tu, abych vám ji připomněla. je to to vaše vnitřní dítě, co ve vás bylo a je vždycky, ještě předtím, než ho rodiče nebo společnost zastavili a naučili, že "tohle se nedělá, tytyty". Je to ta část, která se se směsí zvědavosti a odvahy pouští do prozkoumávání nových věcí. ta část, co se nedá zastavit. Určitě jí v sobě taky máte, jen jste jí dost ochočili. Je čas jí vypustit z klece. je čas se vrátit ke své divočejší části. To, že máte strach z toho, co ve vás vězí, značí jediné, vůbec se neznáte. Myslíte si, že vaše hlava ví všechno...ale vaše hlava hraje jen takové divné hry na to, že všemu šéfuje. Pravda je totiž to, že nikdo ničemu nešéfuje.
Jsem tady a rozhodně nebudu jen přihlížet. Nebudu se s vámi dohadovat. Jednám. Ukazuju vám, že v životě je občas potřeba jednoznačnost a přímočarost.
S čím máte vy lidi neskutečné problémy, je touha a přání. Jako malí jste toužili a přáli jste si bez omezení a nic vás nezastavovalo, a i když vaše touhy nebyly naplněny, stále jste toužili po něčem novém. Než vás domestikovali a naučili, že přát si, je vlastně špatné. Touha je špatná. Je to sobecké, je třeba myslet i na ostatní. Srát na to! Touha je to, co vás určuje. Touha potřebuje být projevena, za každou cenu. Toužete! Přejte si! Jen prosím nezaměňujte touhu se sexuální touhou. I když sex je samozřejmě taky úplně v pořádku a je v pořádku projevovat otevřeně, co chcete a jaké máte preference. Je to všechno o otevřenosti, bezprostřednosti a to, že jste spojeni sami se sebou, se svým tělem a svojí energií.
Jsem nadrženost sama, ale je to nadrženost ze života, je to jako když divokému zvířeti hrají všechny svaly na těle, je to jako jakési nedefinované jiskření...a tohle všechno už od teďka nebude jen nějaká teorie a téma ke konverzaci nad sojovým latéčkem, ale praxe. Přišla jsem, abych vás to naučila žít. Takže...do akce!

Žádné komentáře:

Okomentovat