01 srpna 2020

SOBOTA 1.SRPNA



SOBOTA 1.SRPNA 2020

Jsem Uran.
Jsem Uran v Býku.
Zanedlouho budu mít zastávku (přesně uprostřed měsíce) a pak se rozpohybuju zpět (a budu se projevovat víc vnitřně).
A tak je čas, abych vám něco o sobě a svých zkušenostech pověděl.
Jsem svoboda sama.
Jsem troufalost.
Jsem to, na čem vůbec nezáleží.
Jsem ztělesnění změn, především těch, kterých se bojíte a které jsou pro vás něčím radikální.
Zatímco vy řešíte, jestli se to "může", já prostě jednám. Svobodně a tak, jak to cítím. Zatímco vy řešíte hranice, já je překračuji. Občas je i bořím, převracím vzhůru nohama, ale není to pravidlem, pro mne hranice zkrátka ztrácejí smysl.
Mám možná trochu radikální pověst...ale změnit zajeté koleje, sílu zvyku, setrvačnost, lenost, na to je potřeba být trochu průrazný.
Jsem takový jakýsi symbolický (i doslovný) velký třesk. Jsem probuzení hadí síly, spojení se se svým vyšším já. Symbolizuju v individuálních životech cosi, co překračuje každodennost, co je více neosobní, respektive nadosobní.
Protože si neberu věci osobně, zpravidla mě nejde urazit. Cokoliv přízemního, zejména pak humor ale nechápu, na druhou stranu smysl pro humor mám, ale můj humor je spíš něco jako zenový kóan. Absurdita, "mu" jakožto psí přirozenost Buddhy.
V Býku se chovám trochu jinak, než by se ode mne asi čekalo. Býk mne svou energií svádí k tomu, být víc ve hmotě, užít si jí, ochutnat plody země, víc se angažovat, i lpět.
V Býku svoboda získává hmotnou formu. Aktivně se buduje, hmatatelně, zhmotňuje. Proto je potřeba méně se hádat, méně jednat a více prožívat. Být, cítit, ochutnávat, slyšet. Dovolit si žít svůj vlastní život, osvobodit se od omezení, osvobodit se od řetězů, které mne spoutávají. Uvědomit si, že mnohé z těch řetězů jsou mé vlastní.

PŘIŠEL JSEM VÁM ŘÍCI, ŽE JSTE SVOBODNÍ. ŽE JE TO VŠECHNO JEDNO. ŽE NA NIČEM Z TOHO NEZÁLEŽÍ. ALE NEPLEŤTE SI TO S NIHILISMEM, JE TŘEBA ŘÍCI I ZA B): NA VŠEM ZÁLEŽÍ!

SVOBODA NENÍ ZÁLEŽITOST, KTERÁ SE DÁVÁ, KTEROU SI ZASLOUŽÍTE. NENÍ TŘEBA NĚČEHO DOSÁHNOUT. SVOBODA SE BERE. ŽIVOT JE JAKO ŠVÉDSKÝ STŮL A MY MÁME SVOBODU SI Z NĚJ VZÍT TO, CO NÁM CHUTNÁ A VYHOVUJE.
PŘIŠEL JSEM VÁM DÁT SVOLENÍ...A ŘÍCI VÁM, ŽE VE SKUTEČNOSTI ŽÁDNÉ SVOLENÍ NEPOTŘEBUJETE. LEDA SAMI OD SEBE.
PŘIŠEL JSEM VÁM ŘÍCI, ŽE UŽ JSTE SVOBODNÍ. JEN TO JEŠTĚ NEVÍTE. JSTE VE VĚZENÍ A BLOUDÍTE SEM A TAM A NEUVĚDOMUJETE SI, ŽE JE OTEVŘENÉ. NIKDE ŽÁDNÍ STRÁŽCI. KLÍČ OD NĚJ MÁTE JEN VY.
PŘIŠEL JSEM VÁM ŘÍCI, ŽE JEŠTĚ SPÍTE. PŘIŠEL JSEM VÁS PROBUDIT, ZATŘÁST VÁMI. V BÝKU TO BUDE SKRZE HMOTU. MNOZÍ Z VÁS ZTRATÍ TO, NA ČEM NEJVÍC LPÍ, MNOZÍ, KTEŘÍ ULÍTÁVAJÍ DO ABSTRAKCÍ A JINÝCH SVĚTŮ, BUDOU MOŽNÁ TROCHU RADIKÁLNĚ VTAŽENI DO HMOTY. AŤ UŽ SKRZE DĚTI, PRÁCE NEBO COKOLIV JINÉHO.

A přišel jsem vám říci, že už není čeho se bát.
Veškeré strachy a obavy můžete s klidem hodit za hlavu. Jakmile je přestanete krmit strachem (představte si strach jako Dravce. Orla, Ještěra, zvířecí stránku v nás), po čase možná zjistíte, že je můžete krmit pro změnu láskou, přijetím, svobodou. Jakmile jim pohlédnete přímo do očí, přijmete je, uvědomíte si, že ony jsou vy, pak se ve vás něco může konečně zlomit.
Konečně nastal čas, kdy můžete rozlomit staré magické pečetě, přísliby a sliby. Konečně můžete rozpustit karmu. Žádná není a nikdy nebyla . Konečně můžete zjistit, že si můžete nejen vybírat, ale svůj výběr i kdykoliv změnit. Staří mágové, loutkáři, vodiči, už nad vámi nemají moc. Jejich moc spočívala v tom, že jste jim věřili, že vás mají v hrsti.
Zakoušíte hmotu a cítíte, že to je dobré. "A Bůh pravil, bylo to dobré."

Využijte těchto následujících 14 dní a zakuste svou svobodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat