11 března 2021

11.březen

 Chtěl jsem dneska napsat něco o konjunkci Slunce s Neptunem...ale vůbec se k tomu nemůžu dostat. Prokrastinuju. Zaujalo mě mrtě článků z úplně jiný oblasti, do ničeho se mi nechce, mám takovou sentimentální náladu a říkám si, ale co, stejně je to celé takové nepodstatné...A pak mě to trklo - to jsou přece přesně projevy těchto dní. Tohle visí ve vzduchu.

Je tam taky jistá mentální otevřenost, ve smyslu uvěřím kdejakým nesmyslům, vzhledem k tomu, že logika je teď trošku out. Určitě bychom tam mohli najít i romantiku jako prase, a to až takovou sebedojímací. Každopádně: na dnešek bych si dával velký pozor, věci rozhodně nejsou takové, jakými se zdají být. Nevidíme jasně, spíš jsme ve vleku emocí, kolektivních instinktů, jsme jako lístek ve větru, který si myslí, že se může svobodně pohybovat...ale přitom stačí, aby trochu zafoukal vítr... Taky dneska bacha na to, že před malou dobou (píšu to kolem páté ráno) se Luna setkala s Merkurem na konci Vodnáře a nyní je ve volnoběhu až do doby před čtvrtou hodinou. Luna ve volnoběhu znamená, že určité věci jsou jakoby zastaveny, nebo už nejsou aktuální, dá se říci, že pouze dobíhají staré záležitosti, nové už se nemají šanci rozjet. Je to trochu zrádné v tom, že s Lunou a Merkurem ve Vodnáři můžeme mít pocit, že věci vidíme poměrně jasně a objektivně...a přitom to tak vůbec není. Každopádně, později odpoledne nám možná konečně dojde, že jsme opravdu v určité mlze, oparu, který může být stejně tak romantický, jako iluzorní.

Žádné komentáře:

Okomentovat